Jeg går i krigen for DEG!

De siste dagene har jeg fått sterke og fine meldinger fra både ungdommer og voksne. Og de er takknemlige for at jeg våger å snakke om tabubelagte emner på internett og i sosiale medier. Det gjør sterkt inntrykk på meg, og det motiverer meg til å gå i krigen for DEG! For jeg er jo ikke den eneste personen i verden som sliter med overvekt, spiseforstyrrelser eller psykiske utfordringer. Det er tydelig at jeg treffer en nerve hos mange mennesker der ute, og jeg vil så gjerne hjelpe til.

Selvfølgelig koster det for meg å stå i fronten, bare les her. Men føler meg ikke alene, og Dere er så rause med gode ord til meg. Jeg leser alle meldinger, og jeg ønsker å svare samtlige. Det er nemlig veldig viktig for meg å bli kjent med Dere også. Jeg merker at energien er å plass, og jeg står stødig i det som skjer. Nå er det fryktelig spennende for meg, og jeg blir så uendelig glad og takknemlig for økende statistikker. Det betyr nemlig at jeg er i ferd med å nå ut til mange flere med mitt budskap!

Jeg snakker om de tingene som ligger nærme hjertet mitt. Og noen ganger er det sterke følelser som kommer frem på bloggen min. Det er det som er så godt for meg. Jeg har ett sted hvor jeg selv bestemmer innholdet hver eneste dag. Og bonusen er jo at jeg blir kjent med flotte mennesker underveis. Så jeg skal jobbe videre, og bruke min stemme så fornuftig som mulig. Livet inneholder mange ting, og jeg gleder meg helt vilt til å dele den sammen med akkurat DEG!

Vi blogges!

Følg meg gjerne på Facebook, Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg