Jeg går live i morgen!

Jeg gleder meg til å ha ny livekonsert på Digitalscenen igjen i morgen ettermiddag kl 18.00. Det har vært helt surrealistisk å lese alle de fine ordene i kommentarfeltet etter mandagens minikonsert. Jeg blir så rørt, og det er helt sykt at denne nå er sett over 33 000 ganger. Det har jeg aldri opplevd før, og det føles veldig sterkt og godt. Mange ganger så må jeg jobbe med å ta inn de fine ordene, men jeg er så glad for hvert eneste ord.

Det blir kjekt å synge mer for et sånt flott publikum der ute. Jeg håper at det vil gå fint, og at jeg ikke gjør for mange feil i løpet av livesendingen. Nå gjelder det bare å være seg selv, og kose seg med det kjekkeste jeg vet. Å opptre med musikk, er jo den store drømmen min. Nå er det bare blitt flyttet til internett, og da har jeg virkelig nådd ut til mange flere nå. Det er rart å tenke på, men kanskje kan dette hjelpe meg videre på en eller annen måte. Jeg tar i hvert fall sjansen, og gjør så godt som jeg bare kan.

Selv om vi sitter hjemme, så kan vi lytte til hverandre. Kulturlivet må tenke alternativt i tiden fremover, så det skal bli spennende å henge med på reisen. Jeg våger å kaste meg ut i nye ting, og så blir jeg heller litt overveldet i etterkant. Tror nok det er derfor jeg er utladet og sliten i dag. Men det er så verd det for min del. Tusen takk til alle dere som har sett livesendingen, og som støtter meg!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg og Hverdagschat (torsdag)

Podcast: Min psyke hverdag !

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg