Jeg gav bort klærne mine!

God kveld!

I romjulen så ryddet jeg i garderobeskapet mitt. Da tok jeg mot til meg, og fjernet alle de store genserne. Alle de megastore plaggene som skjuler formene mine. Det var på tide å ta grep. Jeg trenger ikke å gjemme meg bak altfor store plagg. Nå kan jeg bare si med en gang, at dette har vært et problem i mange år. Så det kommer ikke til å være en enkel prosess for meg. Men med overgangen til nytt år, så tenkte jeg at det var lurt å komme i gang. Man må jo ta det første steget, og nå er klærne levert til gjenbruk. Da må jeg bruke de plaggene som er igjen i garderoben min, og det kjenner jeg litt i magen. Det er pene klær, så det er ikke det. Men jeg vet at det kommer til å være utfordrende for meg å takle dette.

For meg og kropp, er jo vanskelig. Men så har jeg jo endret meg ganske mye, og treningen hjelper meg til å få en bedre helse. Da må man ha klær som faktisk passer til den kroppen jeg har nå. Alle overdelene trenger ikke nesten rekke meg til knærne. Det er ikke alltid nødvendig å ha den største størrelsen. Sånne ting tar tid å endre, for det sitter i hodet mitt. Helt siden jeg var liten jente, så har klær og størrelser vært et problem. Som voksen så har jeg blitt glad i klær, men da ikke klart å velge riktig. Alle ullgenserne mine var i størrelse xl. Milevis for stort både i bredde og høyde. Nå er de borte. Kun noen få gensere er igjen i skapet. I tillegg så er det på tide å bruke mer skjørt. Der er jeg skikkelig sløv, og jeg har så altfor mange.

Det er kjekt å pynte seg, så jeg håper at dette skal være starten på en fin prosess. Og at jeg i løpet av 2020 kan finne en ro når det kommer til kropp og utseende. Det vil alltid være utfordrende for meg, men det kan bli bedre enn det er nå. Jeg føler i hvert fall at nå er første steget tatt, og så må jeg fokusere på det som nå er viktig. Jeg skal kle meg opp, og våge å vise mine feminine kurver. Dog uten å by på for meget. Dette er noe som jeg har tenkt på i hele høst, og som jeg føler var på tide å få gjennomført. Så jeg er i gang, og det føles godt. Det er viktig å ta grep i eget liv, og det gjelder både små og store ting.

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg