Jeg gikk live!

God kveld!

Jeg har gjort noe ganske sprøtt i ettermiddag. Det har seg nemlig sånn at jeg har hatt en live minikonsert på Digitalscenen på Facebook. Dette er en side som ble laget for at man fortsatt kan drive på med kulturelle ting, og at man kan underholde via livesendinger. Jeg ble jo som vanlig veldig engasjert, og kastet meg rett ut i det. Det var skummelt, men veldig koselig. Og jeg er så takknemlig for alle tilbakemeldingene. Der ligger mye mestringsfølelse i å kunne gjennomføre en livesending helt alene, så jeg er faktisk ganske stolt over egen innsats. Det må være lov noen ganger.

Denne tiden er virkelig så merkelig, og det kommer frem så mye fint underveis. Når mennesker viser raushet og omtenksomhet mot hverandre, så blir jeg rørt. Kreative ideer settes ut i live, og hvem hadde vel tenkt at dette skulle bli så langvarig og omfattende. Jeg har klart meg fint her hjemme, og det har faktisk blitt en skikkelig produktiv arbeidsdag for min del. Flere videoer er spilt inn, så der kommer musikk ut på Youtube i denne uken. I tillegg så har jeg jobbet med andre prosjekter også. I kveld skal jeg slappe litt av, men også jobbe litt fra sofaen.

Vi lager oss fine rutiner her hjemme, og jeg gav meg selv om god start på uken. Trening ble gjennomført i morges, og det var skikkelig deilig å komme i bevegelse igjen. Jeg satser på at dette blir en fin uke, og at vi alle sammen kan være gode mot hverandre!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg og Hverdagschat (torsdag)

Podcast: Min psyke hverdag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg