Jeg gikk tom….

Da jeg stod opp i morges, så kjente jeg det med en eneste gang. Denne dagen ville ikke bli slik som jeg hadde tenkt. For jeg følte meg skikkelig utladet og tom. Det er ikke så rart, og jeg har virkelig ventet på at kroppen min ville si i fra. Og jeg har lært at man da bør gi kroppen litt fri. Dermed var det lett for meg å gi meg fri i hele formiddag. Det ble en rolig morgen i godstolen. Lyttet på litt musikk, og slappet av. Sen dusj, og sen frokost. Men jeg ble ikke stresset over mangelen på energi. Jeg ga kroppen min lov til å lade.

Det ble noen timer med strikking, og jeg slappet skikkelig av. Det var så utrolig deilig å kjenne på fred og ro. Og jeg må si at energien kom ganske kjapt tilbake igjen. Så da kunne jeg komme i gang med litt jobb nå i ettermiddag. Null stress, men i mitt eget tempo. Utrolig deilig å kjenne den tryggheten. Noe skjedde meg med i helgen, og det er en befriende følelse i kropp og sjel. Det handler om bekreftelser på at jeg jobber godt, og at jeg fikk lære masse av de rundt meg.

Jeg må ikke være så firkantet hele tiden. Men lytte til kroppen min underveis, og la livet få gå sin gang iblant. Jeg kommer nok alltid til å ha et behov for struktur, men jeg trenger ikke å være så nerd på det heller. Dette har faktisk vært en veldig fin dag for meg. Sånne ting lærer man av, og jeg er så mye tryggere i meg selv nå. De siste dagene så har jeg fått så flotte tilbakemeldinger fra dere, og jeg kjenner at det hjelper meg videre!

Så vi må lytte godt til det kroppen forteller! Ha en strålende kveld, og håper at du finner veien inn på mine kanaler i morgen også. Kjekt om du ønsker å følge meg på snappen. Der har jeg blitt mer aktiv i det siste. Nå blir det strikking og tv på meg resten av kvelden!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg