Jeg gir aldri opp!

God morgen!

Da er vi kommet i gang med mars måned, og det betyr at jeg skal i gang med min trening igjen. Målet er fremdeles 20#økterprmnd2020. Det har ikke vært mulig å klare i februar, og jeg endte på 12 økter. Men med tanke på min helsetilstand, så er jeg rimelig fornøyd tross alt. Nå håper jeg at kroppen min tillater meg å gjennomføre treningene. Det skal bli skikkelig fint å komme i gang igjen, og starte med blanke ark. Nå merker jeg at kroppen min lengter etter bevegelse, og at min motivasjon er på plass. Det starter med en treningsøkt i dag. Været avgjør om det bli ute eller inne.

Jeg har lært meg å takle nederlag, og faktisk reise meg raskt igjen. Dette kan ikke stoppe meg, og kroppen min er i endring. Det er godt å kjenne at klærne blir romsligere, og at jeg generelt føler meg lettere og bedre. Forbrenningen har økt betraktelig, og jeg jobber hardt for å spise så riktig som mulig. Jeg har jo mine utfordringer på det området, så jeg må passe på meg selv. Når man merker fremgang, så er det fort gjort å bare gi gass. Men jeg må skynde meg langsomt. Det er nok en av mine største utfordringer i livet. Jeg vil jo videre hele tiden.

Det skal bli kjekt å ta fatt på treningen, og nå nærmer vi oss våren. Man må ha lov til å lengte litt nå, og bare glede seg til vinteren er over for denne gang. Månedene kommer og går, og jeg har fullt fokus på å ta nye steg mot en god fremtid. Gleder meg til å se resultatet når vi kommer til sommeren! Ha en nydelig søndag, så snakkes vi igjen her i kveld!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg og Hverdagschat (torsdag)

Podcast: Min psyke hverdag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg