Jeg gir blaffen!

Rart å ikke være redd for kameraet lenger!

God morgen!

For en deilig følelse å våkne opp en fredag, og så er min kjære mann faktisk her hjemme! Så godt med litt langhelg sammen, og vi har begge to planer for de neste dagene. Jeg skal delta på musikken i formiddag, og er så takknemlig for at det faktisk er åpent i dag også. Ellers så skal jeg jobbe med mine prosjekter som vanlig, og komme meg ut i fysisk aktivitet. Regner med å hjelpe min mann med ulike gjøremål også, da vi jo har en del som må gjøres den nærmeste tiden. Men skikkelig fint å vite at han blir hjemme med oss hele helgen.

Jeg er i god form, og gleder meg til å ta fatt på min dag. Skal pynte meg litt, og da føler jeg meg jo så mye bedre med en gang. Alltid viktig å gjøre de tingene som påvirker ens humør i positiv retning. Det er så hyggelig å høre de fine kommentarene som jeg får av dere for tiden. Dere sier at jeg stråler på bildene, og det er jo koselig å høre. Blir glad i hjertet mitt, og får påfyll av selvtillit via dere. Jeg er jo blitt ganske god å bare ta de bildene, og ikke bry meg om naboer og unger. Men noen ganger så er det jo litt kleint også. Særlig nå når skoleelever ofte kommer forbi huset vårt på tur.

Men jeg tøffer meg opp, og gjennomfører med en gang klassen har passert huset vårt. Den ene dagen så poserte jeg foran huset, mens nabohagen var full av unger og voksen. I tillegg så var der noen arbeidsfolk som klatret i stolpene utenfor huset. Pyttsann , jeg fikk gjort jobben min. Rart å tenke på at jeg før ikke kunne fordra kamera. Nå er det helt vanlig for meg å gjøre det hver dag. Det viser bare at dersom man virkelig ønsker å få til noe, så må man ikke stoppe av blygskap! Så jeg kommer til å gjennomføre mine ting, selv om andre kanskje flirer litt av meg.

Ønsker dere alle en strålende fredag, og håper at du får mange fine øyeblikk i løpet av dagen. Fokuser på det positive, og kos deg sammen med familie og venner!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg og Hverdagschat (torsdag)

Podcast: Min psyke hverdag!

Bli gjerne med i Mestringsklubben!

0 kommentarer

Siste innlegg