Jeg gir blaffen!

Som Influencer kan jeg ikke gå rundt og tenke på hva andre mener om meg hele tiden. Jeg holder meg bevisst bort fra Jodel og Kvinneguiden. For jeg vil ikke bruke energien min på det. Jeg gir faktisk blaffen i hva de mener på disse anonyme plattformene. Jeg er svært glad og takknemlig for de fine kommentarene som Dere sender meg. Uansett hvordan jeg skriver eller oppfører meg, så vil der alltid være noen som ikke liker meg. Og jeg må få lov til å være meg selv.

Jeg har jo bestemt meg for at dette skal være min karriere fremover. Da må jeg klare å stå stødig gjennom ulike stormer som garantert kommer. Jeg forsøker derfor å samle opp masse positiv energi. Det er veldig viktig for meg å kommunisere med Dere hver eneste dag. Det er jo krevende, men utrolig givende. Jeg er heldig som har så fine følgere, og Dere behandler meg så godt. Du kan lese mer om mine fantastiske følgere her! Dere skal vite at det betyr masse for meg personlig.

Det er viktig for meg å bevare min positive holdning til hverdagen. Og jeg skal kose meg i jobben min akkurat slik som jeg gjør i dag. Det er veldig spennende for meg å utvikle meg sammen med alle Dere. Jeg tror at vi kan heie hverandre frem, og spre glede og motivasjon. Jeg skal i hvert fall gjøre mitt aller beste, så får vi se hvor langt det rekker.

Vi blogges!

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat; wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg