Jeg gir full gass!

Nå er det full fart på jobben som Influencer. Det er mange ting som jeg skal lære i tiden som kommer, og jeg øker aktiviteten her på bloggen min. Fra og med i dag kommer der nå tre blogginnlegg hver eneste dag. Jeg gleder meg til å dele enda mer med Dere i tiden som kommer. Jeg vil også starte opp med noen faste spalter som går igjen hver uke. Det vil fortelle mer om i et senere innlegg. Jeg har mange ideer, og ser frem til å jobbe masse fremover. Nå skal jeg virkelig komme videre, og utvikle mine kanaler. Jeg er så heldig som får lov til å ha dette som min jobb!

Dere skal få bli med meg enda mer i hverdagen min! Jeg kommer til å dele mine oppturer og nedturer. Og jeg håper mest av alt at vi kan inspirere hverandre i hverdagen. Ved å ha et nært og positivt utgangspunkt, så håper jeg at vi kan kose oss sammen på mine kanaler. Det er målet mitt. For meg så er det utrolig spennende, og jeg koser meg skikkelig. Jeg har tatt et valg, og jeg kommer til å gjøre mitt aller beste. For jeg vil så inderlig gjerne være en Influencer som Dere liker, og som Dere kjenner godt. Min åpenhet kommer til å fortsette. For det er sånn jeg er som menneske, og jeg vil være meg selv på kanalene mine.

Jeg håper at Du vil komme innom bloggen min i dagene som kommer. For Du er viktig for meg! Hver enkelt følger betyr masse for meg, og Dere fyller meg med positiv energi til å jobbe videre. Tusen takk for at Du følger meg, og at Du bruker noen minutter av din dag hos meg. Så nå kan Du lese nye innlegg hos meg hver eneste dag kl 08.00, kl 15.00 og kl 20.00! Dette kommer til å bli skikkelig spennende for meg. Jeg håper at Dere liker det, og gi meg gjerne tilbakemelding dersom Du savner noe. Nå gleder jeg meg veldig, og håper at Du koser deg!

Vi blogges!

Følg meg gjerne:

Facebook: Wenche Larsen Gundersen , WeLG Foredrag

Youtube: Wenche Larsen

Instagram: wenchelarsen.no

Snapchat; wencheblogg

0 kommentarer

Siste innlegg