Jeg gir gass på fredag!

Gleder meg så til å underholde med karaoke på fredag!

God kveld!

Når det kommer til musikk, så har alle sammen sine preferanser og smak. Og det samme gjelder jo for meg. Men gjennom musikkterapien, så får jeg bli kjent med musikk som jeg aldri har hørt på før. Eller kanskje bare så vidt lyttet til via radio i bakgrunnen. Plutselig står jeg der, og skal forsøke å synge sangen på min egen måte. Noe fungerer absolutt ikke for min stemme, mens så finner man plutselig nye skatter i musikkpermene. Sånn var det i dag, og jeg fikk jobbet med ulike musikk i mange timer. Da der ikke dukket opp noen, så fikk jeg lov til bli værende lenger enn vanlig. Og musikk tar jeg meg som regel alltid tid til.

Når jeg skal underholde et publikum, så er det viktig å kunne mange ulike sjangre. På fredag kveld, skal jeg underholde på Tiedemands Cafe kl 20.00. Da skal jeg bruke deres karaokeanlegg, og synge så godt som jeg bare kan. Det kommer til å bli spennende, og jeg simpelthen elsker å synge karaoke. Men jeg forbereder meg godt, og skal nå øve inn et ganske vidt spekter av låter til fredagens opptreden. Elsker å så slike muligheter, og er så takknemlig for at eierne ønsker å ha med der som underholder. Håper at der kommer mange mennesker, og at jeg kan være med på å skape en fin stemning denne gangen også.

Så nå må jeg virkelig finne frem godbitene, og by på det som jeg kan. Her finnes masse gøy som jeg kan synge, og for min del så er det utrolig artig å jobbe med. Det blir kjekt å pynte seg litt, og synge foran et publikum igjen! Det har jeg savnet, så jeg skal bruke muligheten på en bra måte. Der kommer til å bli masse lyd i dette huset de kommende dagene. Men jeg skal øve mens ungene er ute av huset. Gleder meg til å sette i gang!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg og Hverdagschat (torsdag)

Podcast: Min psyke hverdag!

Bli gjerne med i Mestringsklubben!

0 kommentarer

Siste innlegg