Jeg gjemte meg i boden!

God morgen!

I hele gårsdagen, så var jeg på leting etter det perfekte stedet i huset. For jeg ville sikre meg best mulig lyd da jeg skulle spille min første podkast episode. Jeg har nemlig ikke noe fancy studio, med førsteklasses mikrofoner tilgjengelig. Nei, her bruker man det man har. Det er utrolig hvor mange lyder som finnes i et hus. Man tenker ikke over det til vanlig. Men klokken tikker på veggen, oppvaskmaskinen lager lyder, varmepumpen summer og vaskemaskinen bråker. I tillegg til at man har to gutter som elsker å spille ganske høy musikk.

Da begge guttene gikk ut på ettermiddagen, så kom jeg meg opp av sofaen. Og vet dere hva jeg endte opp med å gjøre? Jo, jeg ble sittende inne i den lille boden som vi har. Der har vi garderobe langs den lille veggen, og så har vi noen hyller på den andre veggen. Man kan så vidt ha en liten stol stående der. Men det er ikke mange kvadratmeterne. Der satt jeg med lukket dør, og fikk spilt inn episoden. Det var så rart, men veldig spennende. Og jeg fikk rett i mine antagelser om at det ikke ville være vanskelig for meg å prate. Der kom nok ord, for å si det sånn.

Etterpå har jeg redigert den ferdig, og den skal postes om kun kort tid. Det har vært merkelig å høre sin egen stemme, men jeg kjenner at dette er stas. Jeg kaster meg ut i det, og har fikset absolutt alt i dette prosjektet helt alene. Nå er der skikkelig nerver i hele meg, og jeg vet at det kommer til å bli spennende å poste den snart. En del av meg er veldig spent på tilbakemeldingene. Mens en del er ganske redd også. Nå må jeg være så rolig som jeg kan, og ta tilbakemeldingene så godt som jeg kan. Dette kommer fra hjertet mitt, så det betyr mye for meg.

Der er ingen som er eksperter etter første runde. Så jeg tillater meg selv å godta at det ikke er helt perfekt. Men jeg forsøker å klatre på en bratt læringskurve når det kommer til redigering og lyd. Jeg våger i alle fall å gjøre dette nå, og krysser fingrene for at noen der ute liker det!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg