Jeg gjør endringer!

Nå må jeg følge magefølelsen min!

Det er på tide å følge magefølelsen, og gjøre litt endringer her på bloggen min. Jeg har bestemt meg for å redusere antall innlegg, så det blir 2 innlegg fra mandag av. Jeg kommer til å publisere ett om morgenen , sånn som jeg gjør nå. Og så kommer der ett innlegg om kvelden, istedenfor to. Når man skriver blogg hver eneste dag, så blir det til tider for mye repetisjon. Og jeg ønsker å kunne gi dere bedre innhold, med større variasjon. Da må jeg frigjøre meg selv litt fra gamle vaner, og det er jo ganske utfordrende for meg å gjennomføre.

Bloggen er utrolig viktig, men jeg merker at det til tider blir et slags pliktløp. Og sånn skal det ikke være. Så nå ser jeg det litt an, og så justerer jeg etter behov. Jeg må ikke være så redd for å ta grep, og faktisk finne en bedre løsning for meg personlig. Der kommer nye innlegg hver eneste dag, så bloggen skal på ingen måte dø ut. Jeg ønsker bare å ha litt mer fritid, og samtidig jobbe frem bedre innhold til dere. Da tror jeg vi alle sammen blir fornøyde. I hvert fall så godt som det lar seg gjøre. Min blogg kommer alltid til å handle om utfordringer, men jeg vil dele litt mer av andre ting også.

Jeg håper at dere imøtekommer disse endringene med glede, og at vi sammen kan fortsette hverdagen og sommeren! Gleder meg til å jobbe videre med egnen kanaler, og jeg ser virkelig frem til å videreutvikle meg i mange prosesser. Takk for at dere følger bloggen min!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg og Hverdagschat (torsdag)

Podcast: Min psyke hverdag!

Bli gjerne med i Mestringsklubben!

0 kommentarer

Siste innlegg