Jeg gjør endringer!

Nå har jeg tatt noen grep i min egen hverdag. For jeg har mange jern i ilden, og jeg må være forsiktig. Så da er det viktig å ta bort ting, og fokusere på det som er aller mest viktig akkurat nå. Podcasten min har jeg satt på pause inntil videre, da det er vanskelig å få til mens ungene har hjemmeskole. Og jeg vet ikke om jeg kommer til å starte opp igjen, for å være helt ærlig. Vi får se, og ta det litt som det kommer.

Det har også blitt en nedgang i filmer på Youtube den siste tiden. Det er nok en blanding av slitasje, og at mine kreative tanker ligger et annet sted. Så det har ikke vært igjen nok krefter til å klare det også de siste ukene. Jeg har bestemt meg for å ta en pause. For dersom medlemsportalen min slår til, så ønsker jeg å vie mine krefter til å drifte den så godt som mulig. Jeg ønsker å fortsette med ukens spørsmål, bare at den besvares på bloggen istedenfor på video!

Jeg er ikke så redd for endringer lenger. Det handler om at man må finne de tingene som virkelig fungerer i hverdagen, og gjøre det på min egen måte. Jeg må ha en struktur som fungerer, og da må jeg ha mine rutiner på ting. Der må planlegges lenger frem i tid, sånn at jeg ikke har så mye hver eneste dag. Det takler nemlig ikke helsen min, og jeg forsøker nå å få en bedre struktur på mine sosiale kanaler.

Det som er helt sikkert, er at jeg kommer til å være synlig i samfunnet. Det er viktig for meg å kunne bruke min stemme på en fornuftig måte. Og jeg må få bestemme selv hva kreftene skal gå til!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg og Hverdagschat (torsdag)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg