Jeg gjør så godt som jeg kan!

Jeg jobber så godt som jeg bare kan. Hver eneste dag gjennomfører jeg planene mine, og kommer meg noen steg nærmere målet. Det kommer til å ta sin tid, men jeg ser at det går fremover. Det er så kjekt å se. Når man våger å sette seg store mål, så er det noen ganger en lang reise å komme dit. Men jeg merker at det gjør noe med meg, og at jeg trives med jobbingen. Tenk så spennende dette kommer til å bli! Jeg er endelig sterk nok til å holde jobbingen i gang. Det skal bli en stor fest når jeg endelig kommer dit jeg ønsker å være.

Dette er en spennende reise! Nå har jeg endelig kommet så langt at jeg har begynt å få personlige meldinger fra mine følgere. Det er stort for meg å lese de meldingene, og det varmer hjertet mitt. Jeg forsøker å få svart på alle henvendelser så raskt som mulig. For jeg ser at det betyr mye for de som tar kontakt. Jeg koser meg for tiden, og er veldig klar for en fin sommer. Det går fint for meg å jobbe litt hver dag, og da skal jeg få nok fritid også. Sommeren er jo familietid også. Skolen har tatt ferie, og da må jeg ta hensyn til ungene her hjemme. Men det går bra.

Dette er en langsiktig satsing fra min side. Jeg har bestemt meg for å satse skikkelig på en fremtid som Influencer. Så da må jeg gjøre jobben skikkelig, og kose meg underveis på reisen. Jeg er stolt av alt som jeg får til, og gir meg selv et klapp på skulderen. For endelig føler jeg at det går riktig vei med meg. Det er deilig å vite at man er med i et program som vil vise meg alt jeg trenger å lære. Jeg gleder meg veldig til en spennende høst sammen med gjengen i Anne Brith Influencer Program. Men dette kommer ikke av seg selv. For det er jeg som gjør jobben, og det krever sin kvinne. Men jeg så glad og takknemlig for denne sjansen. Herlige mennesker som jeg diskutere jobben sammen med. Da føler man seg ikke så alene lenger!

Vi blogges!

Følg meg gjerne:

Facebook: Wenche Larsen Gundersen , WeLG Foredrag

Youtube: Wenche Larsen

Instagram: wenchelarsen.no

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg