Jeg gleder meg til en travel uke!

Da er vi kommet i gang med en travel uke. Men jeg tror at det kommer til å bli kjekt. Jeg har mange planer, og jeg skal dra til Oslo onsdag kveld, og komme hjem søndag. Da er jeg nødt til å legge en god plan. og være i forkant. Det er viktige avtaler denne uken, og jeg må gjøre mitt beste. Noen ganger kommer liksom alt på en gang. Men jeg kjenner at jeg gleder meg til å komme i gang med denne uken her. Når man egentlig sliter litt med humøret, så kan det være bra å komme seg litt bort i noen dager. Men det er viktige møter, og jeg må være konsentrert for å gjøre en god jobb. Selv om det bare er mandag, så er jeg allerede i gang med å fikse det jeg trenger for uken.

Jeg føler meg heldig som får muligheten til å være med på mye spennende. Det handler om psykisk helse, og det er jo min hjertesak. Det er Mental Helse sin årlige konferanse på torsdag, og så er det Ledermøte fra fredag til søndag. Jeg regner med å være ganske sliten når jeg endelig kommer hjem. Men jeg skal ta det med ro i uken etterpå. Det har jeg laget plass til i kalenderen. For jeg kjenner meg selv, og vet at energien nok er liten da. Det er litt godt å kjenne at man faktisk kan gjøre en innsats selv om helsen ikke er så bra. Det må bli tidlige kvelder denne gangen. For jeg kan ikke miste verdifull nattesøvn.

Nå gleder jeg meg veldig til å komme i gang! Da får jeg andre ting å tenke på i noen dager. Noen ganger er det veldig viktig å finne aktiviteter som tar vekk fokuset på egne utfordringer. Jeg skal ta en dag om gangen. og gjøre så godt som jeg bare kan. Når man er så heldig at man har et lederverv, så vil jeg jo gjøre en god jobb. Dette blir den siste turen som fylkesleder i Mental Helse. Det er litt vemodig, men samtidig en riktig beslutning. Nå har jeg lært veldig mye, og kan se tilbake på noen fine opplevelser. Det er siste turen med gjengen, og jeg skal nyte den!

Vi blogges!

Følg gjerne WeLG Foredrag på Facebook, Instagram og Youtube!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg