Jeg gleder meg til Oslo tur!

Nå har sommerfuglene for alvor begynt å komme inni meg. For i morgen tidlig drar jeg av sted på dagstur til Oslo. Der skal jeg treffe Anne Brith Davidsen og en herlig gjeng med Influencere. Vi skal møtes til lunsj, og jeg gleder meg veldig. Men det kommer til å bli en utrolig lang dag for min del. Jeg skal dra med tog frem og tilbake på samme dag. Så jeg kommer til å være sliten resten av uken etter denne anstrengelsen. Men for en fin sjanse jeg har fått! Det er så spennende for meg, og jeg er stolt over min fremgang. Nå gjelder det å ha godt mot, og være trygg på at dette ordner seg fint.

I dag skal jeg forberede meg til turen. Alt må være ferdig i kveld. For jeg har ikke tid til å styre masse i morgen tidlig. Jeg skal dra hjemmefra kl 06.35. Så drar jeg med toget fra Marnardal kl 07.12. Da er jeg fremme i Oslo kl 12.25. Da er det full fart til lunsjen. Det blir så spennende å få møte alle sammen! Det er fint å treffe hverandre, og få bli litt bedre kjent. Jeg er veldig spent, og kommer nok til å være ganske nervøs. Å møte nye mennesker er fint, og jeg kommer til å lære masse. For vi deler kunnskap med hverandre, og pusher hverandre fremover. Vi er en gjeng som har ulike hobbyer, men alle elsker å skrive. Jeg ser virkelig frem til å dette.

Så nå skal jeg bruke litt tid på å finne det riktige antrekket til i morgen. For jeg ønsker å være fint kledd, men samtidig ganske komfortabel. For det blir jo veldig mange timer på toget denne dagen. Alt jeg trenger skal ligge klart før jeg legger meg i kveld. Da blir det ikke så fryktelig travelt om morgenen. Jeg må jo rekke å sminke meg også før jeg drar. Det er mange ting som jeg vil ha på min måte. Jeg merker at det er spenning i kroppen min! Jeg håper at toget er i rute, og at vi får en koselig lunsj sammen i Oslo. Ha en fin søndag, så prates vi igjen her på bloggen i kveld!

Vi blogges!

Følg meg gjerne:

Facebook: Wenche Larsen Gundersen , WeLG Foredrag

Youtube: Wenche Larsen

Instagram: wenchelarsen.no

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

Siste innlegg