Jeg gleder meg til påskeferien!

Jeg gleder meg veldig til påskeferien i år. Da skal vi etter planen komme i gang med camping sesongen atter en gang. Det er noe som jeg virkelig er glad i. Vi satser på at det kan bli noen dager der sammen med familien. Jeg slapper veldig godt av på Neset i Byglandsfjord. Vi har vært der i mange år nå. Men vi får ikke brukt det så veldig ofte da ungene ikke er så glade i det lenger. Men vi klarer noen dager. Vi koser oss litt ekstra, og så får vi en liten ferie vekk fra huset hjemme. Vi krysser fingrene for at været blir bra, og at vi kan få en fin påske i år.

 

Påsken kommer jo ganske sent i år, men det nærmer seg. Vi har hatt en del jobb med å fikse vogna etter at takluka ble ødelagt. Men vi fikk tørket det opp, og tok hjem alt til vask. Jeg og min kjære mann tar derfor en dagstur helgen før påske for å fikse alt, og lage klart til ny sesong. Vi er så heldig som har en slik nydelig plass. Skuldrene mine senkes ned når vi er der oppe, og jeg pleier å kose meg veldig. Vi har et annet tempo når vi er i campingvogna. Vi kommer nok til å bruke den mye mer når ungene har vokst opp. Det er i hvert fall noe som vi har lyst til.

Det er kjekt å ha planer i påskeferien. Jeg satser på fine dager sammen med ungene mine. Dersom været tillater det så skal vi i gang med grillsesongen også. Nå har jeg noe å glede meg til. Når jeg trapper ned på frivillig arbeid, så skal det bli deilig å komme seg vekk. Har du planer for påsken? Blir det hytteferie eller by ferie? Jeg håper at Du uansett har muligheten til å ha noen fine dager. Jeg gleder meg, og teller ned ukene til det endelig er ny sesong på campingen!

Vi blogges!

Følg gjerne WeLG Foredrag på Facebook, Instagram og Youtube!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg