Jeg gleder meg til våren!

Jeg tror ikke at jeg er den eneste personen som virkelig lengter etter våren nå! Det er ikke tvil om at vinteren er den årstiden som jeg takler aller dårligst. Sånn er det bare. Våren er så vakker når den kommer for alvor. Da våkner jo hele naturen opp fra dvalen ,og man får farger på trær og busker igjen. Det er noe som jeg virkelig gleder meg til hvert eneste år. Jeg sliter med allergi på våren, men det får bare være. Jeg vil heller ha vår! Det gjør noe med humøret mitt. Men jeg må jo bare holde ut, og la tiden gå mot vår av egen maskin. Det er ikke så mye jeg kan gjøre med akkurat det. Likevel så er jeg så utålmodig hvert eneste år!

Det skal bli herlig å gå turer uten å fryse halvt i hjel. Når man kan ta seg en tur ut i vårsolen, så blir man jo bare glad. Vi er heldigvis kommet over halvveis i februar, så vår månedene kommer snart. Jeg gleder meg veldig til våren begynner. Er Du også glad i våren? Eller liker Du vinteren bedre enn meg? Det er alltid noen som liker det. Men jeg er ikke blant dem. Snø kan være fint. Men det er noe stress med hele snøen. Vi satser på at våren snart kommer, og jager kulden vekk for denne gang. Jeg skal i hvert fall tilbringe mer tid utendørs når våren kommer for alvor. Da er det ut på tur! Jeg er sånn som dette hvert eneste år. Det blir liksom ikke bedre. Jeg vet at det ikke nytter å klage på været, men så gjør jeg det likevel!

Nå skal jeg komme meg velberget gjennom den siste delen av vinteren. Så skal jeg ha allergimedisinen klar slik at jeg kan kose meg utendørs etter hvert. Her i huset tror jeg alle sammen gleder seg veldig til ny årstid. Det er ikke så stor jubel for snø lenger. Jeg må nå bare kommet meg gjennom dagene på best mulig måte, og passe på så ikke kroppen min fryser. Hva gjør Du for å holde deg varm? Jeg bruker ull. Det er veldig viktig å ha varme plagg. Nyt dagene så godt som Du bare kan! Våren kommer nok snart!

Følg gjerne WeLG Foredrag på Facebook, Instagram og Youtube!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg