Jeg gleder meg!

God morgen!

I dag gleder jeg meg veldig til musikk terapien. For jeg har som mål å få filmet litt flere julesanger til julekalenderen min i dag. Det er så kjekt å synge sammen med flere musikere, så derfor tenkte jeg at det var kjekt å gjøre det i dag. Jeg har jo min faste tid alene med terapeutene, så da kan vi gjøre det i fred og ro. Det er alltid kjekt med egne prosjekter, og jeg koser meg skikkelig med å lage julekalenderen. Det har liksom hjulpet meg til å tenke positivt om advent og jul.

Men aller mest så gleder jeg meg til å spille sammen med alle de snille folkene som kommer etterpå. Da skal vi fortsette med å øve på de sangene som vi skal opptre med rett før jul. Kjekt å ha noe å se frem til, og noe som vi må jobbe for. Da blir det bedre fokus, og vi ønsker å få dette bra til som gruppe. Håper at vi klarer å ha en fin stemning, og at alle føler seg bra underveis. Det er jo ikke alltid like enkelt for oss, men vi hjelper hverandre gjennom det der og da.

Å kjenne på den gode kjærligheten mellom oss, er veldig fint. Og jeg har endelig klart å senke skuldrene ned litt, og la dem få komme nærmere meg som menneske. Alt tar sin tid, og vi er mange som er ganske ulike som personer. Men likevel skal vi fungere sammen som et bra band. Musikken skaper et samhold, og det er i ferd med å bli enda sterkere nå. Jeg er klar for en dag med masse musikk, og håper inderlig at helsen min holder seg bra! Jeg ønsker dere alle sammen en strålende dag!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg