Jeg glemmer å spise!

Denne uken har vært ganske spesiell for meg. Det har vært siste innspurt på mange felt, og jeg har brukt masse krefter. Så da skjer jo det som ikke skal skje. Jeg “glemmer” å spise nok måltider i løpet av en dag. Jeg går i samme fella hver eneste gang, og det virker som om kroppen min virkelig går på sparebluss. Det må jeg gjøre noe med, og jeg må komme meg inn i gode rutiner igjen. Jeg blir så irritert på meg selv. For jeg vet jo veldig godt at dette skjer hver eneste gang jeg blir stressa. Nå er det full skjerpings, og det kommer til å bli utfordrende i tiden som kommer.

I dag spiste jeg frokost skjelven og stressa kl 16 i ettermiddag. For jeg maktet ikke å spise før tannlegetimen, og halve ansiktet har vært bedøvd. Og så dro jeg rett til Velværesenteret (ikke sponset)for å fikse neglene mine kl 13. Der ble jeg ikke ferdig før litt over halv fire. Så da var det å komme seg inn på Meny for å få tak i noe mat i all hast. Nå kjenner jeg at det må gjøres noe, for de siste dagene så har det blitt maks to måltider per dag. Jeg kan ikke gjøre annet enn å begynne neste dag på en bedre måte enn i dag. Så får vi jobbe oss inn i gode rutiner igjen.

Det er ikke alltid alt går på skinner i min hverdag. Men jeg skal gjøre så godt som jeg kan. Nå vet jeg jo hva som er galt, og hva som må endre på. Det er et godt utgangspunkt før resten av jobben må gjøres. Jeg vet at veldig mange mennesker der ute sliter med mat og rutiner. Så jeg er ikke alene. Men jeg burde snart fikse dette bedre enn som så. Jeg skjemmes faktisk, men det nytter ikke å grave seg ned i egen skam. I morgen begynner en ny dag, og den skal jeg fylle med gode rutiner!

Vi blogges!

Følg meg gjerne:

Facebook: Wenche Larsen Gundersen , WeLG Foredrag

Youtube: Wenche Larsen

Instagram: wenchelarsen.no

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg