Jeg glemmer alt annet!

De gangene i livet hvor jeg virkelig ønsker å gjennomføre nye ting, så blir jeg altså helt oppslukt. Det er nesten umulig for meg å tenke på noe annet, og hjernen jobber natt og dag. Jeg blir så utrolig engasjert, og den kreative delen av meg tar helt av. Plutselig så er jeg i gang, uten helt å vite hvordan man faktisk gjør ting. Det kan gå veldig bra, men det kan også by på ulike utfordringer. Særlig fordi humøret mitt blir preget av det.

Noen ganger så er det jo nesten skummelt. Alt skal fikses og ordnes med en gang, og jeg skal ikke ha noen hindringer i veien. Så derfor blir jeg veldig følelsesmessig engasjert, og det tar på i lengden. Nå er jeg inne i en sånn periode, og jeg må være streng mot meg selv. Ta pauser, og fokusere på noen helt annet i noen timer. Ikke la meg selv bli sittende oppe halve natten foran en pc, og faktisk tro at nå er jeg veldig smart.

Jeg vet med sikkerhet at slike perioder går over. Det roer seg ned etter hvert. Men jeg må komme meg gjennom det først, og faktisk få ting til å fungere. Jeg er en merkelig skrue på visse områder. Så det kommer nok til å bli ganske mye nerdete ting fremover. Ha en fin kveld!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg og Hverdagschat ( torsdag)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg