Jeg glemmer klærne mine!

God kveld!

Tar du på deg de samme plaggene dag etter dag? Henter du nesten klærne rett fra tørkestativet? Jeg har en liten garderobe, hvor alle de romslige og vanlige klærne ligger. Så har jeg et garderobeskap, hvor de litt penere klærne henger. Der er alle kjoler, bluser, skjørt og blazere. Jeg glemmer å bruke det skapet. Men nå forsøker jeg å skjerpe meg litt. For jeg må jo få brukt de klærne også. Ikke bare alle ull genserne, og de romslige klærne. Det handler om å snu på vaner i hverdagen.

I dag gikk jeg i det vanlige skapet, der fant jeg min favoritt svarte bukse. Så tok jeg turen i det andre skapet, og fant en bluse som ikke er brukt på lenge. Den er jo så fin, og jeg har godt av å bruke andre klær. Så jeg sitter her, og føler meg ganske så fin. I hverdagen så har jeg nok av muligheter til å bruke andre klær, så jeg skal skjerpe meg skikkelig på dette. Jeg må rett og slett tenke litt mer over mine egne valg, og forsøke å pynte meg litt mer i hverdagen her hjemme. Det føles jo veldig godt.

Hva pleier du å ha på deg hjemme? Havner du fort i komfortable klær, uten å tenke helt på hvordan du egentlig ser ut? Jeg tror vi er veldig mange som kjenner på dette, og som havner i denne fellen. For meg som jobber masse med video, så er det greit å ha litt fokus på dette, og jeg ser at det faktisk har noe å si. Denne perioden med lite sosialt samvær, kommer nok til å vare en stund. Så her må jeg selv ta litt bedre vare på meg selv, og fikse meg litt ekstra i denne hverdagen!

Ha en fin kveld, så snakkes vi igjen senere i kveld!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg og Hverdagschat (torsdag)

Podcast: Min psyke hverdag!

Bli gjerne med i Mestringsklubben!

0 kommentarer

Siste innlegg