JEG GLEMTE DET NESTEN!

God kveld!

I dag har det virkelig gått unna. Masse kjekt som har skjedd, og en del stress. Toppet seg egentlig da jeg oppdaget et foreldremøte helt i siste liten. Men glad for at jeg gikk, og fikk så masse fine ord fra læreren. Overgangen til ungdomsskole er jo alltid spennende. Men det ser ut til å gå så fint. Da ble mamma skikkelig rørt og stolt.

Hadde vært litt flaut å ikke møte opp. Så det ble en hektisk ettermiddag på meg. Prøver å roe meg ned litt, og er takknemlig for alt det gode som skjer. Ble heldigvis ikke valgt inn i  noen utvalg dette året heller, så da var det avgjort. Så flott at der var andre som meldte seg frivillig. Kjenner på at vi har nok å gjøre for tiden. Men det går bra, og vi fikser det meste.

Blomdalen skole gjør en flott jobb med ungdommene våre. Så glad for at dette gikk fint, og vi er optimistiske!

Klem fra Wenche

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg