Jeg gruer meg!

God morgen!

Det er litt krevende å ha en form som svinger ganske mye for øyeblikket. Jeg kjenner at kroppen er i mange prosesser, og det krever en del energi. Mye av det som skjer er jo positivt, og jeg velger å fokusere aller mest på det. Men så er det vondt å kjenne på det som ikke fungerer så bra, og jeg må jobbe hardt med meg selv. Mange brikker skal på plass, og jeg gruer meg nok også litt til ting som kommer snart. Jeg forsøker å ta en dag om gangen, og ikke gape over for mye på en gang.

Den mentale biten kommer til å få kjørt seg skikkelig denne våren. Så jeg forsøker derfor å komme meg i så god form som mulig. Da kan det noen ganger gå litt skeis, og man føler seg ikke helt trygg på det som man må forberede seg på. For min del , så er det viktig å få til denne balansen i livet. Jeg vil være en aktiv kvinne, men jeg må ta nok hensyn. Det er viktig for meg å gjennomføre ulike prosesser og avklaringer, men jeg vet det kommer til å koste meg masse. Hvordan skal jeg da gjøre dette så godt som mulig?

Noen ganger må man rett og slett bare være forberedt på det aller meste. Jeg aner ikke hvordan kropp og sjel vil reagere, og må bare ta alt inn over meg underveis. Det er personlig prosesser som jeg ikke verken kan eller vil dele detaljer om her på bloggen. Heldigvis så blir jeg godt ivaretatt av min kjære mann. Han er en enorm støtte for meg, og jeg vet han kommer til å hjelpe meg gjennom det. Så får vi ta ekstra godt vare på hverandre underveis. Det er vi gode på.

For meg så er det viktig å vite ting på forhånd. Men i noen settinger så kan man ikke få det til. Da må man øve på å ta inn inntrykk der og da. Og passe på hvordan man ordlegger seg, og hvordan man oppfører seg. Jeg føler meg helt trygg på at disse månedene vil lære meg enormt masse, og jeg kommer til å huske denne tiden godt. Vi får bare håpe at ting ordner seg på en god måte, og at vi da kan gå videre med lavere skuldre. Jeg er så glad for all den støtten som jeg får, både fra dere følgere og min nærmeste familie. Den gjør meg sterk!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg og Hverdagschat (torsdager)

Podcast: Min psyke hverdag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg