JEG GRUER MEG!

God morgen!

På mandag skal jeg gjennom en undersøkelse  som jeg er litt spent på. Det har seg sånn at mine lever prøver ikke var bra, så jeg skal gjennom en ultralyd av leveren. Fikk time på morgenen, da jeg må være fastende. Må inn til Kristiansand, så da må jeg avsted ganske tidlig. Heldige meg som har Lena, og hun ville kjøre meg. Så slapp jeg å dra helt alene.

Jeg gruer meg aller mest til resultatet, da jeg krysser fingrene for at det ikke er alvorlig. Prøvene til nå tyder på mer revmatisme, men vi får bare vente på resultatene. Nå nærmer det seg, og da blir jeg ganske stresset. Man ønsker jo ikke at der skal dukke opp enda flere utfordringer, men sånn er livet. Godt at jeg skal ha koselig selskap på turen.

En ultralyd pleier ikke å være smertefull, så dette går nok bra. Nå skal jeg nyte helgen sammen med mine nærmeste!

Klem fra Wenche

2 kommentarer
    1. Du, jeg jobber med ultralyd. Jeg kan garantere deg at ultralyd lever overhode ikke er smertefullt. Det er i grunn smertefritt.
      Forstår at du gruer for resultatet men gru deg ikke for undersøkelsen.
      Lykke til!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg