Jeg hadde en fantastisk Oslo tur!

Jeg hadde en kjempekjekk dagstur til Oslo på mandag. Det var ganske uvant å ha vekkerklokka på 05.15. Men jeg var så klar for å komme meg av sted. Jeg hadde bestilt togbillett fra Marnardal stasjon kl 07.12. Det tar ca 25 minutter å kjøre til togstasjonen, så jeg valgte å dra hjemmefra 06.30. Da visste jeg at det var nok tid, og at jeg ikke ville stresse underveis. Det var nydelig vær, og jeg var egentlig både glad og spent på samme tid. Heldigvis så kom toget presis, og jeg kunne begynne på turen for alvor. Tiden gikk faktisk ganske fort. Jeg hadde med meg hjemmelaget frokost, og fikk også sovet litt på turen. Ellers var det veldig greit å kunne lytte på musikk.

Det var en utrolig deilig følelse i kroppen min hele dagen. For endelig fikk jeg kjenne på den gode følelsen av å dra på jobb. Det er noe som jeg virkelig har savnet de siste årene. Og jeg fikk så masse energi av denne turen. Jeg satt og smilte for meg selv, og jeg merket at jammen var jeg stolt av meg selv. Å føle at man faktisk har en jobb som betyr noe, og som kan bli veldig bra er magisk. Jeg blir rørt når jeg nå tenker over det. For det betyr så uendelig masse for meg. Jeg skulle egentlig være fremme kl.12.25 på Oslo sentralstasjon. Lunsjen skulle begynne kl. 12.30 på Østbanehallen. Men toget var ti minutter forsinket, så jeg kom litt for sent. Men jeg var ikke den eneste, så det gikk helt fint.

Jeg hadde akkurat satt meg ned, da mentoren min Anne Brith Davidsen ankom. Vi var like spente alle sammen. For vi var rundt 20 stykker som ventet på henne. Det var så herlig å se det blide ansiktet, og jammen kom hun rett bort til meg, og gav meg en stor klem. Det varmet nervene i meg, og jeg kunne senke skuldrene ned litt. Hun var så hyggelig, og vi fikk alle sammen pratet litt med henne underveis. Jeg koste meg med pizza og brus. Så fikk jeg bli bedre kjent med en flott gjeng som virkelig har lyst å bli flinke Influencere. Det er deilig å kjenne at man er en del av et fellesskap. Vi har alle sammen ulike utgangspunkt, og skal skrive om ulike ting.

Det var en lærerik dag, og jeg hadde ikke så lyst å gå. Men jeg måtte rekke toget kl.16.25. Så da kom jeg meg hjemover igjen. Men jeg vet med sikkerhet at det kommer flere turer fremover. Så jeg gleder meg allerede! Det var fem lange timer hjem igjen på toget. Men jeg fokuserte på litt jobb, og mest avslapping. Jeg kom hjem kl .22,20. Og da var jeg rimelig sliten. Men så uendelig glad, og full av ny inspirasjon. Dette kommer til å bli veldig bra. Jeg har troen på dette opplegget, og jeg merker allerede at jeg lærer masse hele tiden. Alt i alt så var det en utrolig fin dag som vekket meg skikkelig. Nå er jeg endelig i gang!

Vi blogges!

Følg meg gjerne:

Facebook: Wenche Larsen Gundersen , WeLG Foredrag

Youtube: Wenche Larsen

Instagram: wenchelarsen.no

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

Siste innlegg