Jeg hadde photoshoot i hagen min!

Det er veldig viktig for bloggen at jeg tar en del bilder. Jeg trenger en del bilder siden jeg har to innlegg hver eneste dag. Noen ganger tar jeg derfor en photoshoot i min egen hage. Da pynter jeg meg, og så er det rundt i hagen med selfiestang. Det er ganske flaut iblant, men jeg må benytte finværet til å ta en del bilder. Jeg har blitt mer vant til å ta bilder og video nå. Så det går egentlig veldig fint. Men jeg tror at det er sunt å kjenne litt på den rare følelsen når man holder på med blogg og internett. Man må jo ikke glemme seg selv midt i all jobbingen.

Jeg er heldig som har en hage hvor jeg fint kan ta gode bilder. Det er viktig for meg at bildene er bra, og at de presenterer meg på en god måte. Jeg håper at jeg snart kan ta bilder i Furulunden, men våren må komme litt mer frem først. Da skal jeg få en venninne til å ta bilder av meg mens vi tusler på tur. Det er kjekt å ha slike bilder liggende i biblioteket. Det er ikke mulig for meg å ta slike bilder hver eneste dag. Så jeg tar veldig mange ulike bilder, og så bruker jeg dem i ulike innlegg. Nå gleder jeg meg også til å ha litt annet innhold også på bloggen.

Det er en spennende jobb! Jeg koser meg med både bloggen og Youtube. Så håper jeg på flere foredragsjobber i tiden som kommer. Konserter blir der også. Jeg er glad for at jeg har funnet mine kanaler, og er veldig tilfreds med slik hverdagen er akkurat nå.  Jeg håper at Dere liker bildene som jeg publiserer her på bloggen og på Instagram.

Vi blogges!

Følg gjerne WeLG Foredrag på Facebook, Instagram og Youtube!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg