Jeg håper at livet ordner seg!

Jeg har ganske mange løse tråder i livet mitt akkurat nå. Det er veldig krevende for meg. For jeg har jo et stort behov for forutsigbarhet og trygge rammer. Jeg har det heldigvis veldig bra sammen med min kjære mann og barn. Men jeg står midt i flere prosesser som virkelig er vanskelige. Og jeg kan ikke gjøre annet en å kjempe videre. Noen ganger føler jeg at kreftene mine tar slutt. Men så klarer jeg på et merkelig vis å mobilisere gang etter gang.

Livet skal leves, og det skal bli bra til slutt. Det må jeg bare ha troen på hele tiden. For jeg trenger masse krefter for å lande alle disse utfordringene. Jeg kan ikke dele alle detaljer her på bloggen. Jeg forteller en del ting når jeg er klar for det. Men noe må også få lov til å forbli privat. Det er viktig for meg. Jeg har mange ganger lurt på hvordan neste dag skal gå. Men så kommer vi oss gjennom den dagen også. For meg så handler det om en sterk vilje. Jeg er heldigvis usigelig sta, og det er godt når man lever slik som jeg gjør.

Det er godt å ha Dere som heiagjeng! Jeg er veldig takknemlig for alle de gode ordene som sendes til meg. Dere skal vite at jeg leser alt, og det gjør meg veldig glad. Å vise at vi bryr oss om hverandre er veldig viktig. Jeg skal kjempe meg videre, og være så sterk som jeg klarer. Noen ganger faller jeg sammen. Men sammen med Dere. så skal jeg komme meg videre!

Vi blogges!

Følg gjerne WeLG Foredrag på Facebook, Instagram og Youtube!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg