Jeg har 1000 ting å lære!

God morgen!

Er det noe som jeg vet helt sikkert, så er det at jeg har enormt mye å lære. For når man er i influencer bransjen, så finnes der tusenvis av små ting som er viktige å vite om. Så jeg føler virkelig at der er masse kunnskap som jeg må få lært meg de neste månedene. Jeg ønsker meg ytterligere fremgang, og da må man finjustere på alt man foretar seg. Det handler ikke om å være perfekt. Men om å levere et innhold som jeg virkelig kan stå inne for i all fremtid. Det skal være en viss kvalitet på det jeg poster.

Jeg er sulten på kunnskap. Det er bare positivt. For der finnes så mange utfordringer der ute, og jeg ønsker å ta del i noen av dem. Da jeg stå ekstra stødig i meg selv, og vite hva jeg holder på med. Jeg kjenner at dette er blitt en skikkelig passion for meg, og jeg er så giret! Alle mennesker kan utvikle seg, og ta til seg ny kunnskap. Så jeg forsøker å ha et åpent sinn, og ta med meg det jeg lærer av mentoren min. Når man virkelig brenner for noe, så er det jo bare gøy å få tips og triks.

Vi må aldri slutte å utvikle oss. Det er så fort gjort å bli sittende fast i vaner og uvaner. Men når man våger å ta nye steg, så kan man endre fremtiden sin betraktelig. Det er jo en spennende tanke! Selv om jeg er voksen, så føler jeg på mange måter at livet akkurat har begynt. For jeg startet jo egentlig helt på nytt for få år siden. Og nå er jeg på en spennende reise, og ønsker å lære mer om den bransjen som jeg har valgt å jobbe med. Å fokusere på mine kanaler, er så befriende for meg.

Hvis du kjenner at du trenger en ny start, så gjør noe med det! For det som du jobber med, skal være givende og positivt i din hverdag. Noen ganger blir vi sittende fast i det som er trygt og forutsigbart. Men en endring trenger ikke være så veldig negativt. Men dersom man skal starte på nytt, så må man være innstilt på å jobbe hardt. For meg så er det veldig viktig å ha noe som holder meg i aktivitet. For hvis ikke så blir jeg fort negativ, og deprimert. Men å skape nytt innhold, setter hjernen min i positivt modus.

Min hverdag er blitt så mye bedre, og jeg merker at det gjør meg stolt og glad. Jeg kaster meg over nye oppgaver, og må faktisk holde meg selv litt igjen. For dette skal ta den tiden som er nødvendig, og så skal jeg gjøre mitt aller beste etter forholdene. Jeg kommer alltid til å ha sykdommer som lager litt ekstra utfordringer. Men de får ikke lov til å ødelegge for meg lenger. Det er faktisk mulig å skape en bedre hverdag for meg og mine kjære. Men det handler om å jobbe tålmodig hver eneste dag.

Ingenting kommer av seg selv! Det er viktig å vite, og akseptere. Dersom man virkelig ønsker å nå målene, så må man legge ned den innsatsen som behøves. Og jeg føler virkelig at det kommer seg nå. Flere brikker har funnet sin plass i mitt personlige puslespill. Å erkjenne at man faktisk ikke kan alt, er nøkkelen til å ta i mot kunnskap. For ingen kommer til toppen uten å ha hatt en læringskurve. Man blir jo egentlig aldri ferdig utlært. Men kan finne nye løsninger underveis i prosessene.

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg