Jeg har aldri vært gravid!

Jeg er blant dem som aldri har vært gravid. Heldigvis fikk jeg oppleve å bli mamma likevel. For jeg er mamma til to herlige gutter som nå er 15 og 12. Adopsjonene er det viktigste jeg har gjort i hele mitt liv. For jeg hadde et meget sterkt ønske om å få bli mamma. I perioder har jeg savnet muligheten til å bli gravid. Men så ser jeg på guttene mine, og elsker at jeg fikk bli mamma til akkurat dem.

Det er befriende å kunne snakke om dette. For i de årene hvor jeg forsøkte å bli mamma, så var det utrolig tungt. Men jeg tror at det var en mening med det. For det føles helt riktig med guttene. For kjærlighet kommer ikke bare på grunn av biologiske grunner. Jeg elsket guttene i det øyeblikket jeg fikk se bildene av dem. Og jeg tok dem rett inn i hjertet mitt. Der kommer de alltid til å være!

Åpenhet rundt dette temaet er heldigvis ganske vanlig nå. Og jeg vet at der kommer til å være mange kvinner som opplever det samme som meg. Det er en egen sorg som man må gjennom. Men der finnes så gode løsninger for oss som ikke kan bli gravide. Min sorg kan fortsatt stikke i meg. Men jeg er takknemlig for hver stund jeg får sammen med guttene våre.

Vi blogges!

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram !

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg