Jeg har bestemt meg!

Jeg har bestemt meg. Denne høsten skal jeg jobbe så godt som overhodet mulig! Det betyr fullt fokus på bloggen, og mine øvrige kanaler hver eneste dag. Jeg vet at det er hardt, men jeg er så fokusert på å nå målene mine. Hver dag teller, og hvert innlegg fører meg videre mot målet. Det er utrolig spennende, og jeg er i fin flyt for øyeblikket. Og jeg vet hvordan jeg skal fikse dette.

Planlegging er veldig viktig. Jeg har ikke en sjanse uten å planlegge strategisk og bra. For jeg må ligge litt i forkant, og ha full kontroll på alt som skal publiseres til enhver tid. Takk og lov for at jeg kan jobbe her hjemme. Det gir meg nemlig en unik mulighet til å styre dagene helt selv. Og jeg kan jobbe fra sofaen dersom dagen er vond. For meg så blir det å satse skikkelig når man først gjør det. Og jeg kan se målet mitt i det fjerne. De neste månedene blir viktige.

Det er lenge siden jeg har vært så bestemt. Og det liker jeg. For det minner meg om tidligere tider hvor jeg jobbet en del. Når jeg virkelig ser at dette kommer jeg til å klare, så er jeg ikke til å stoppe. Og jeg har full støtte her hjemme. Det betyr alt for meg! Jeg gleder meg til hver dag, og jammen meg får vi det til. Det er godt å vite at man jobber på riktig måte, og at tallene øker. Hver enkelt av dere betyr så mye for meg! Takket være dere, så kan jeg jobbe meg frem til det som jeg ønsker meg aller mest. Jeg er så glad i dere, bare les her!

Vi blogges!

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg