Jeg har blitt kjent med meg selv på nytt!

Jeg er meg selv, men likevel annerledes enn før. Der har skjedd mange endringer de siste årene. Jeg elsker det, og føler meg som et annet menneske. Selvfølgelig er jeg fortsatt Wenche, men det har skjedd mange endringer på innsiden og utsiden. Så derfor føler jeg at jeg har blitt kjent med meg selv på nytt. Heldigvis så liker jeg den utviklingen som nå skjer, og det føles helt riktig for meg. Jeg tenker annerledes, og jeg oppfører meg litt annerledes enn før. For jeg har endelig kjent på en trygghet i meg selv, og det kommer nå til syne.

Dette er ikke en såkalt førtiårskrise. Det handler om mye dypere ting. For jeg var jo helt nødt til å rydde i hele livet mitt. Og det tar tid og krefter. Men jammen meg ser det ut som at resultatet blir godt å leve med i fremtiden! Jeg er veldig stolt over at jeg klarer meg så godt. Det har ikke kommet av seg selv. Det er helt sikkert. For jeg har vel aldri jobbet så hardt med noe i hele mitt liv. Mange store valg har blitt tatt, og det har heldigvis ordnet seg ganske bra. Men jeg er enda i utvikling, og har satt meg nye mål. Akkurat nå så er jeg glad for alt som skjer, og forsøker etter beste evne å henge med.

Jeg er så glad for at Dere følger meg i hverdagen! Det er så herlig å ha en heiagjeng som virkelig unner meg alt godt. Jeg blir helt rørt når jeg tenker på det. Så jeg tar det ikke for gitt. Mange steg skal ta meg videre i tiden som kommer, og jeg gleder meg veldig til å vise hva jeg gjør. Så da kan vi jo glede oss sammen , og pushe hverandre videre i livet! Tusen takk!

Vi blogges!

Følg meg gjerne:

Facebook: Wenche Larsen Gundersen , WeLG Foredrag

Youtube: Wenche Larsen

Instagram: wenchelarsen.no

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg