Jeg har blitt tryggere!

Vi forandrer oss gjennom livet. Jeg har merket en stor endring i mitt eget liv. Det handler om at jeg er blitt så mye tryggere på meg selv de siste årene. Nå vet jeg veldig mye mer om hva jeg tåler, og hva som jeg må unngå. Dermed kan jeg legge opp hverdagen min på en måte som gagner meg. Da unngår jeg de verste smellene. Det gjør meg gladere, og jeg får mer energi til å jobbe med mine plattformer. Trygghet er så utrolig viktig! Når jeg har blitt tryggere, så har kreativiteten min blomstret for alvor. Det er noe som jeg virkelig er glad for. Ved å være i et hjem som virkelig har trygge rammer, så har tryggheten smittet over på meg.

Jeg våger så utrolig mye mer nå enn tidligere. Før handlet det kun om å komme seg velberget gjennom dagen. Nå kan jeg se fremover, og våge å legge litt mer planer. Det er noe som jeg setter stor pris på, og som minner meg om at livet stadig blir bedre. Her må vi ta små steg, men vi kommer oss fremover. Nå har jeg mange planer som ligger og venter på meg. Jeg må bruke den tiden som jeg trenger for å nå dit jeg vil. Men jeg våger å si det høyt, og jeg vil veldig gjerne ha en fin utvikling underveis. Jeg er så heldig som har familie og venner som støtter meg, og som heier på meg. Det betyr så utrolig mye for meg.

Livet er ikke så skummelt lenger! Det er som om jeg endelig har fått laget en solid grunnmur i meg selv. Det har tatt lang tid, og jeg kan enda føle meg litt vaklete iblant. Men det kommer seg, og jeg er på vei fremover. Hver eneste dag forsøker jeg å ta små steg mot målet mitt. Jeg vet ikke hvor lang tid det kommer til å ta. Men jeg er veldig ivrig, og vil veldig gjerne oppleve spennende ting i livet mitt. Jeg føler nemlig at det er på sin plass med mer glede i livet mitt! Nå har vi jobbet så hardt så utrolig lenge. Da vil man jo veldig gjerne oppnå resultater! Jeg har mine ting som jeg må leve med. Men nå er det ikke det som bestemmer i hverdagen. Det er noe som jeg er veldig glad for, og det er en stor lettelse for meg personlig.

Vi blogges!

Følg gjerne WeLG Foredrag på Facebook, Instagram og Youtube!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg