JEG HAR ET LUKSUSPROBLEM !


God morgen !

Vet dere noe, denne sommeren må bare vare lenge. For nå har jeg rett og slett et luksus problem her i huset. Garderoben min er nemlig stappfull av nydelige sommerkjoler! Faktisk helt overfylt, og jeg har nok shoppet mer enn jeg vanligvis har pleid å gjøre denne sesongen. Det er en herlig miks av lange og korte kjoler. Men mønster, eller ensfarget. Og jeg simpelthen elsker det! Fantastisk deilig å kunne kose seg, og endelig føle seg både komfortabel og fin i kjole. Nå blir det ikke mange dager i bukser frem til høsten kommer. Men jeg kan bruke noen av dem med strømpebukser til, og en lun cardigan. Jepp, jeg planlegger antrekk som bare det, og er blitt helt tussete opptatt av klær, sko og vesker.

I fjor sommer gikk jeg ikke med kjoler. Sommerkjoler var helt totalt utenkelig for meg å bruke. Har egentlig aldri pleid å shoppe noe særlig om sommeren. Men jammen har det snudd nå i år. Nå gleder jeg meg til å bruke alt det fine som jeg har i skapet mitt. Og jeg skal pynte meg akkurat sånn som jeg elsker. Om det er mandag eller lørdag, spiller ingen rolle. Kjolene skal brukes på byturer, venninne lunsjer og karaokeshow. Dette har vært en skikkelig oppvåkning for min del. Skjønner ikke helt hva som skjer inni meg. Men jeg vokser raskt som menneske for øyeblikket. Og det føles helt fantastisk deilig!

Klem fra Wenche

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg