Jeg har et vanvittig konkurranseinstinkt!

Det er lenge siden jeg sist var med på et spill sammen med andre. Men på Sommeravslutningen i forrige uke, fikk de meg med på å spille Kubb. Det har jeg faktisk aldri vært med på før. For jeg pleier å trekke meg vekk når man skal spille. Mangel på selvtillit har vært årsaken. Men jeg er svært glad for at vennene mine fikk meg denne gangen. For det var utrolig gøy, og jeg fikk stifte bekjentskap med mitt eget konkurranseinstinkt!

Jeg ble helt hekta, og jeg var ikke en sympatisk vinner. For jammen meg vant ikke mitt lag begge omgangene. Og jeg jublet like høyt hver eneste gang vi traff. Jeg glemte helt tid og sted, og var så involvert i spillet der og da. De andre lo godt av meg mange ganger. For jeg ble så barnslig engasjert at det nesten var flaut. Og jeg kom med noen uttrykk som ikke var stuerene dersom jeg bommet fullstendig. Det aller kjekkeste var uten tvil at jeg bare lot meg rive med. Jeg glemte angsten som nesten hadde fått meg til å dra hjem.

Nå vet jeg hva jeg har gått glipp av i mange år. For det var utrolig kjekt, og jeg ble skikkelig engasjert. Etterpå kjente jeg at kroppen hadde vært i aktivitet. Men det var så deilig å være sliten fordi man faktisk hadde kost seg ute sammen med venner. Jeg skal ikke være så redd for å delta i spill i tiden som kommer. Dersom sjansen byr seg, så skal jeg delta. Og jeg ble litt overrasket over min egen reaksjon. Det var skikkelig kjekt å kjenne at jeg slappet av, og bare var meg selv !

Vi blogges!

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram !

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg