Jeg har fått tid til å tenke!

En av de viktigste tingene som jeg fikk gjort da jeg hadde min pause i desember, var rett og slett å tenke litt.  Det var på tide å ta et lite steg tilbake, og gå litt gjennom min egen situasjon.  Det er viktig å ta litt tid til å tenke gjennom alt som skjer i livet mitt for tiden. Jeg jobber veldig hardt for å takle hverdagen på best mulig måte. Det går for det meste ganske fint. Men det hender jo at noe går litt skeis. Sånn er livet for oss alle sammen. Jeg fikk også litt tid til å tenke på veien videre. Hva er det jeg ønsker med livet mitt? Hvor vil jeg? Hva skal jeg forsøke å oppnå?

Jeg fant ikke noen revolusjonerende svar. Men jeg fikk bekreftet det som jeg allerede trodde. Det handler om at jeg er veldig ivrig, og vil fremover i livet mitt. Det er vanskelig å godta at det må skje med små steg. Men jeg vet at det er det som er lurest på lang sikt. Det var faktisk ganske fint å ha en slik pause. For jeg trengte å samle tankene mine. Finne tilbake til min egen selvtillit, og forsøke å stå med stødige bein. Når man opplever motstand, så kan det fort bli en litt vinglete tilværelse en liten stund. Jeg hadde behov for å ha litt avstand. Det hjalp, og jeg føler meg faktisk enda mer trygg på meg selv nå.

Det er ikke aktuelt for meg å bli stille kun fordi noen ikke liker meg. De får heller følge med på noen andre. Jeg har gledet meg til å komme i gang igjen med både blogg og Youtube. Det er en lang vei foran meg, men jeg er klar til å rusle videre mot de målene som jeg har satt meg. Jeg blir derfor veldig glad for hver eneste leser og seer. Det er kjekt å se all den støtten som dere gir meg. Det varmer hjertet mitt, og jeg blir utrolig lettet og glad. For da vet jeg at noen der ute liker det jeg gjør, og da er det ikke forgjeves. Jeg ønsker at samfunnet skal bli et varmere sted. Der skal vi bygge hverandre opp, og unne hverandre alt godt.

Nå føler jeg meg klar til å jobbe videre! Det har vært en del tanker de siste ukene. Men jeg merket veldig kjapt at jeg ville tilbake igjen. Det tar jeg som et godt tegn, og jeg har mange ideer til tiden fremover. Jeg håper at Dere kan hjelpe meg videre på ferden! Det er veldig kjekt om Dere deler mine innlegg, eller abonnerer på min Youtube kanal. Nå skal 2019 bli et veldig fint år, og jeg skal gjøre mitt beste!

Vi blogges!

Følg gjerne WeLG Foredrag på Facebook, Instagram og Youtube!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg