Jeg har fødselsdag!

I dag fyller jeg faktisk 42 år! Det er rart å skulle skrive ned det tallet her på bloggen. For da innser jeg jo at årene har gått. Heldigvis så er ikke alder noe mer enn et tall, og jeg er på et godt sted i livet mitt akkurat nå! Så jeg er takknemlig for den fine hverdagen som jeg faktisk har sammen med mine nærmeste her i Mandal. Vi skal ikke markere dagen min så veldig. Men vi skal nok kose oss med litt god mat og dessert i kveld. Vi feirer jo alltid ungene sine bursdager, men vi voksen tar det med ro når det kommer til egne dager.

I dag skal jeg kose meg, og tilbringe tid sammen med familien min. Det er kjekt å ha min kjære mann hjemme på bursdagen min. Vi har noen ærender som skal gjennomføres i løpet av dagen. Men vi skal ikke stresse. Det er godt å kunne ta livet med ro iblant. Årene går, og man kommer høyere i alder. Det er merkelig hvordan man tenke i “yngre” dager. Da var jo folk over 40 stein gamle! Men nå er jeg der selv, og føler meg ikke så veldig gammel egentlig. Men jeg ser på ungene mine, og innser at årene har flydd av sted, Jeg har jo tross alt to barn på 15 og 12.

Nå skal jeg fokusere på de små tingene som gleder meg i hverdagen. Og så skal jeg kose meg skikkelig med noe godt å spise senere!. Håper at dagen blir fin for oss alle sammen! Vi snakkes igjen på bloggen i kveld!

Vi blogges!

Følg gjerne WeLG Foredrag på Facebook, Instagram og Youtube!

0 kommentarer

Siste innlegg