Jeg har funnet en fin balanse!

Det har fungert veldig fint med meg og jobben min en stund nå. Jeg tror at det handler om balanse mellom jobb og fritid. Etter at jeg bestemte meg for å ha fri fra Youtube i helgene, så har stress nivået mitt gått ned noen hakk. Det er deilig å ikke ha noe som må produseres på lørdager og søndager- Bloggen er allerede skrevet i forkant, så der har jeg kun selve markedsføringen. Jeg koser meg sammen med familien min, og har “vanlig” fri i helgene. Jeg merker at det gjør meg veldig godt, og jeg kan få gjort mer sammen med mannen min her hjemme . Der er jo alltid noe som man må fikse eller rydde. Det er greit at jeg kan bidra, og at jeg faktisk har litt energi når han er hjemme.

Jeg er veldig glad for at ting fungerer bedre! Det er veldig viktig for meg at vår hverdag fungerer best mulig, og det handler ikke bare om min jobb. Der er mange ting som spiller inn her i huset., og vi må ta ekstra godt vare på hverandre i hverdagen. Jeg føler heldigvis at vi er på riktig spor alle sammen, og at vi kommer oss fremover. Små steg, men de får oss videre. Sykdommene mine kommer alltid til å være der, og vi må ta hensyn til hverandre. Men jeg ønsker ikke at det skal hindre oss i å gjøre kjekke ting sammen som familie. Ved å redusere på jobbingen min, så klarer vi å få den kabalen til å gå opp. Jeg produserer masse hver eneste uke, så jeg tar helg med god samvittighet.

Nå skal vi fortsette i dette sporet! Jeg merker at min egen helse svinger mindre, og at jeg faktisk har litt mer energi. Det handler om at jeg endelig har en bedre balanse, og at jeg har fokus på å ta bedre vare på meg selv. Når mamma har det fint, så har ungene det også fint. Alt henger sammen. Jeg ser også at økningen av følgere fortsetter, og at jeg stadig lærer meg nye ting.  Vi trenger alle sammen å være i utvikling. Men man må aller først finne det tempoet som kroppen faktisk kan takle!

Vi blogges!

Følg gjerne WeLG Foredrag på Facebook, Instagram og Youtube!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg