Jeg har gått opp i vekt!

Jeg visste at mine utfordringer med spiseforstyrrelsen ikke var over. For det er noe som jeg har slitt med siden barndommen, og den slipper ikke taket. Så nå har jeg hatt en periode hvor jeg ikke har trent, og jeg har spist tullete og uregelmessig. Så da merker jeg at vekten har gått opp litt igjen. Det er selvfølgelig ikke det jeg ønsker, og jeg er allerede i gang med trening igjen. Det handler ikke om hvilket tall vekten viser, men om hvordan jeg føler meg. Og jeg merker at jeg må skjerpe meg. Les gjerne om min spiseforstyrrelse her.

Dette er veldig typisk for meg. For når jeg gir jernet på jobb, så klarer jeg ikke helt å passe på helsen min. Og nok en gang har jeg forsvunnet inn i alt som har med Influencer jobben, og vil så inderlig gjerne være flink. Så da er der ikke fokus på meg selv. Jeg har alltid vært sånn, og det tok en stund før jeg innså det denne gangen. Men jeg begynte å føle meg sliten og trist igjen. Og da ringer alarm klokkene hos meg. For når jeg ikke spiser riktig, så blir psyken en utfordring igjen. Jeg skal jobbe meg gjennom dette, og kiloene vil gå vekk igjen.

Nå er jeg allerede i gang med treningen. Det er et godt tegn. Og jeg forsøker å spise oftere. Men jeg må ikke stresse for mye med det, for da blir det bare enda vanskeligere for meg. Jeg skal ta bedre vare på meg selv, og fokusere på å samle krefter til en spennende høst. Å leve med spiseforstyrrelse er ikke så lett iblant, men jeg kommer meg gjennom det denne gangen også! Takk for at Dere heier på meg. Det betyr veldig masse for meg!

Vi blogges!

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram !

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg