Jeg har ikke lov å gi opp!

Jeg kjenner meg selv veldig godt. Både på godt og vondt. Det er heldigvis sånn at jeg er positiv store deler av tiden. Men så hender det at jeg faller litt sammen, sånn som i helgen. Men det er ekstra deilig å kjenne at jeg klarer å mobilisere til en ny uke. For jeg er i full gang, og jeg følger dagsplanen min. Det er noe som jeg virkelig liker med meg selv. Staheten min var en pest og plage i oppveksten, men er nå mitt sterkeste verktøy. Det handler om å bruke den på riktig måte. For der ligger masse energi i stahet. Og jeg har bestemt meg for å leve et godt liv.

Det er akkurat som om der er en inni meg som pusher meg videre. Som kjefter på meg, og som ikke lar meg få lov til å gi opp drømmene mine. Og som aldri viker unna. Den er der hele tiden. Og stort sett så lar jeg meg styre av staheten min. For den reddet meg. Jeg vurderer selvsagt situasjonene, og bruker flere verktøy. Men takk og lov for at jeg er sta som et esel! Inni meg så er det mange drømmer, og mål som skal nås i fremtiden. Da må jeg være villig til å gjøre den jobben som behøves. Og jeg må beholde troen, selv om andre mister håpet.

Jeg har ikke lov til å gi opp meg selv! Det godtar jeg ikke, og derfor reiser jeg meg alltid opp igjen. For det hender at jeg faller. Men jeg blir ikke liggende lenge. Det er ikke lett, og det er ikke en dans på roser. Men det er en hverdag som fører meg videre, og som familien trives godt i. Vi har skapt vårt eget hjem, og vår egen atmosfære. Det gjør at vi alle sammen kommer oss videre, og fremtiden blir spennende! Håper du har lyst til å følge meg i tiden som kommer! Jeg er optimist, og har god tro på fremtiden!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg