Jeg har kapitulert!

Da var allerede høstklærne kommet inn i mitt garderobeskap! Det føles som litt tidlig, men jeg kan ikke gå rundt og fryse. For med min revmatisme så er det ekstra viktig å holde kroppen god og varm. Da er det kun ull som gjelder. Men jeg har latt der være noen få sommerplagg igjen i skapet. For der kan jo enda komme fine sommerdager. Det er helt typisk meg å gjøre dette allerede nå. For jeg får alltid et behov for å rydde og organisere ting rett før skolen starter opp igjen.

Jeg har veldig masse klær, så skapene er fulle allerede. Men jeg kjenner meg selv godt, så jeg vet at der kommer alltid noe nytt inn i garderoben hver sesong. Men jeg skal ikke bruke masse penger på klær denne høsten. De pengene må gå til mine planer med influencer programmet. Der er ikke mangel på ulike antrekk for å si det sånn. Jeg måtte nesten le av meg selv. For jeg har så mange ull gensere. Jeg har tydeligvis forstått at det er noe jeg har mer og mer bruk for.

Heldigvis så kan jeg oppbevare en del sommerklær i guttenes skap. For de bruker ikke hele skapet sitt. Så jeg lurer meg inn der med noen plagg, så er de lett tilgjengelig for meg dersom solen varmer godt en dag. Og jeg må bare erkjenne at jeg har nok at kjoler til denne høsten også. Skapet er så fullt, og jeg var engstelig for at tyngden ble for stor. Men heldigvis så fikk jeg plass. Så nå er både garderoben og skoene mine blitt ryddet denne uken!

Det er så deilig å vite at dette er allerede gjort. Så nå skal jeg fokusere på at ungenes ting er på plass før skolestarten på torsdag. Jeg gleder meg til å komme inn i vante rutiner igjen her hjemme. Da får jeg også en del timer alene hjemme hver dag, og da skal jeg trene og jobbe. Håper at du også gleder deg litt til høsten!

Vi blogges!

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg