JEG HAR KLART DET!

 

God kveld!

Jeg har hatt en god uke, med trening hver eneste morgen. Det har gitt meg litt mer energi, og humøret har vært bedre. Kroppen har respondert bra, og nå er jeg inne i en god rytme igjen. For min helse, så er trening nå viktigere enn noen gang. Revmatismen min er dessverre ganske så hissig, så moderat trening er smertelindrende. Hadde aldri trodd at trening skulle få så stor plass i min hverdag, men jeg er helt nødt til å gjennomføre det nå. Hofter og kne trenger det sårt, og blodsirkulasjon er ekstremt viktig for kroppen nå.

Når man må trene så mye, så blir man i perioder lei og så slutter man. Jeg er ikke den eneste som har opplevd det gjentatte ganger. For det er faktisk helt menneskelig å gå lei. Men jeg vet mer om min helse nå, og hvordan fremtidsutsiktene mine er. Det er ikke så kjekt å tenke på. så jeg vil gjøre det jeg kan for å forhindre det aller verste. Og jeg har virkelig skjønt hvorfor jeg måtte gå med på 100% uføre. Heldigvis har jeg likevel lov til å drive med mine kanaler, så jeg kan holde meg i aktivitet mentalt og kreativt også.

Der er masse som jeg ønsker å oppleve, og da må jeg ta grep nå. Treningen må være med, aller helst hver dag. 30 minutter om dagen holder i massevis, så det bør jeg jo klare å få til. Denne uken har jeg trent tidlig om morgenen, og herlighet det er så deilig. Fantastisk følelse etter trening og dusj. Kroppen våkner skikkelig, og jeg kan bevege meg lettere. Dette skal jeg fortsette med, og da vil jeg holde meg sprekere lenger.

Klem fra Wenche

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg