Jeg har laget en plan!

Jeg har brukt pausen min veldig godt. Jeg har tatt vare på meg selv, og passet på helsen min. Men jeg har også laget en plan. For jeg trenger å ha en oversikt over mine planer og oppgaver. Det har vært en del tankevirksomhet rundt dette den siste tiden. For jeg må passe på slik at det ikke blir for mye for meg. Men jeg er veldig bevisst på hva jeg ønsker å få til , og hvordan jeg skal komme meg dit. Det handler aller mest om å holde seg til en fast struktur. Da kommer jeg langt. Så lenge jeg holder meg til de målene som er satt, så vet jeg hva som må gjøres til enhver tid.

Jeg kommer med to blogginnlegg hver eneste dag hele uken. De kommer til å bli publisert kl 08.00 og kl 20.00. Så kommer jeg også til å publisere video på Youtube mandag til fredag. Men jeg velger altså å ha fri fra Youtube i helgen. Da trenger jeg tid til å være sammen med familien min. Jeg tror dette kommer til å fungere fint for meg. Nå har jeg kommet meg i gang, og jeg ligger foran skjemaet. Det er det som er aller viktigst for meg. Jeg må ikke komme på etterskudd med mine arbeidsoppgaver. Da blir jeg stresset, og jeg jobber dårlig under slikt tidspress. Så velger jeg selv hvilket innhold det skal være på de ulike kanalene mine.

Bloggen er mitt personlige sted hvor jeg skriver det jeg tenker eller føler. For meg så er det en viktig del av min terapi. Der kommer hverdagslige innlegg iblant. Men det er viktig for meg å ha denne muligheten til å kommunisere med Dere. Når det kommer til min Youtube kanal, så er det litt annerledes. Der viser jeg mer fra min hverdag, og mine hobbyer. Jeg kommer også til å publisere en del musikk der fremover. Det er selvfølgelig veldig hyggelig dersom Dere vil følge meg begge steder. Men husk at det er helt frivillig! Jeg føler at det er opp til meg å vurdere hva som skal publiseres, men det er veldig kjekt med tips og gode råd.

Nå gleder jeg meg til å fortsette med min formidling! Det var riktig og viktig å ta en liten pause. Da får man ting litt på avstand, og man kan tenke over sin egen situasjon. Det har vært viktig for meg i denne prosessen. Jeg kjente nemlig veldig raskt at jeg savnet kanalene mine veldig. Så jeg visste at jeg måtte komme tilbake. Det viser meg at jeg skal ha en stemme i det offentlige rom!

Vi blogges!

Følg gjerne WeLG Foredrag på Facebook ,Instagram og Youtube!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg