Jeg har lagt fortiden bak meg!

Wenche Larsen

Jeg har en skikkelig følelse av frihet for tiden. Og jeg vet hvorfor det føles sånn. Det handler aller mest om at jeg har lagt fortiden bak meg! For nå har jeg endelig klart å flytte fokuset mitt fremover. De aller fleste dagene klarer jeg å jobbe med fremtidens drømmer, og tenker ikke bakover. Det har vært noe som jeg lenge har ønsket å få til. Og jeg føler endelig at det nå går bedre, og at jeg virkelig kan gå videre nå. Skaldene vil alltid være der, men jeg klarer meg veldig fin nå.

Å legge ting bak seg, har virkelig tatt masse tid og energi. Men jeg har kjent den siste tiden at det løsner litt. Og da jeg sluttet i samtaleterapi, så var det enklere å kunne lukke igjen den døren og bevege seg fremover. For meg så var tiden inne for å sette punktum. Og det føles skikkelig deilig. Nå har jeg landet en del viktige ting, og jeg har et klarere bilde av hva jeg kan oppnå i fremtiden. Det er skikkelig spennende, og jeg gleder meg stort over alle de mulighetene som ligger foran meg.

Wenche Larsen

Jeg er ikke den eneste i verden som har opplevd en vanskelig fortid. Men det som er viktig for meg nå, er fremtiden. Der skal jeg legge ned en solid innsats for å kunne ha det best mulig sammen med mine kjære. Jeg er så glad for at livet mitt kommer seg skikkelig på beina, og at jeg endelig kan kjenne på glede og stolthet. For nå er jeg faktisk stolt over den jobben jeg har gjort. Den siste uken har virkelig gitt meg en større ro, og da kan jeg fokusere riktig.

Det er ikke lenger så mye sinne og fortvilelse i hverdagen, og det er så deilig! Jeg kjenner på en glede som virkelig et en blandig av lettelse og respelt fpr eget liv. Det er utrolog viktig å gi seg selv rom til utvikling og personlig vekst. Jeg er en helt annen dame i dag, og jeg elsker det! For meg så har mange byrder forsvunnet, og det har frigjort masse energi til å jobbe videre. Hver eneste dag får jeg lov til å skape min egen jobb, og jeg forsøker etter beste evne å ta det i riktig tempo!

Ha en kjempefin fredagskveld, og kos deg masse! Gleder meg til vi snakkes i morgen tidlig!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg