Jeg har lov til å føle meg sexy!

Ok, jeg vet at Dere kanskje reagerer på overskriften min i dag. Men det var faktisk meningen! For jeg er så lei av å føle meg som en dritt når jeg egentlig faktisk kan være feminin og selvsikker. Jeg tok dette bildet hjemme på terrassen vår, og jeg koste meg faktisk med å ta bilder. Jeg følte meg skikkelig fri og fin! Hvorfor skal jeg ikke få lov til å slippe fri kvinneligheten min litt? Det er sommer, og tid for bare skuldre og sommerkjoler. Og jeg har tenkt å føle meg fri til å gå med hevet hode, og slippe meg mer løs!

Det var kjekt å merke at jeg klarte å slappe av foran kamera. Og jeg er stolt av meg selv. Som Dere vet så skifter formen en del, og jeg nyter derfor de dagene hvor selvtilliten er skikkelig på plass. Jeg har ikke lyst til å trykke meg selv ned hele livet. Så da klinker jeg til med rød kjole og viser litt hud. Det er min tur til å stråle litt, og jeg skal ta godt vare på meg selv. Når jeg vil pynte meg litt ekstra, så skal jeg gjøre det. Selv om det skjer å en vanlig mandag formiddag. Jeg er en voksen dame, og jeg skal bestemme selv , uten å være redd for hva andre sier eller mener!

Jeg håper Dere ser i øynene mine at dette var en god dag! Og jeg skal forsøke å huske den gode følelsen når dagene surner til igjen. Akkurat der og da så var jeg nemlig fornøyd med meg selv , og det ville jeg dele med alle Dere. Så får Dere heller tåle ett freidig blikk, og nakne skuldre! Selv om jeg bærer på noen kilo for mye, så skal jeg våge å kle meg feminint og sommerlig!

Vi blogges!

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg