Jeg har masse energi!

Det er ubeskrivelig deilig å kjenne at jeg har energi og pågangsmot! Jeg blir så glad når jeg klarer å gjennomføre dagene slik som jeg har planlagt. For selv om jeg produserer noe hver dag, så har jeg fortsatt lagt inn tid til hvile i løpet av dagen. For det vet jeg at jeg trenger. Men nå er det liksom endelig kommet i riktig mengde. For øyeblikket så koser jeg meg, og jobber så godt som jeg kan for å bli en enda bedre Influencer. For jeg har enda masse igjen å lære. Derfor er det veldig godt å kunne ha flinke folk som jeg kan spørre. Det er et stort pluss, og jeg bruker dem ganske ofte. For nå er jeg for alvor i gang med å skape mitt eget brand.

Jeg ser fremover, og gleder meg til å komme lenger i dette arbeidet. For lenger fremme ligger det masse spennende. Nå er jeg endelig i stand til å ha et håp, og faktisk vite at dette skal kunne gå veldig bra. Jeg legger ting bak meg, og fokuserer hundre prosent på fremtiden. Det er akkurat som om noe tungt har sluppet taket i meg. Det er vanskelig å forklare det skikkelig. Men jeg merker stor forskjell selv, og mine venner merker det på meg. Jeg har også kommet meg i gang med trening her hjemme, og det føles deilig å være i gang.

Tiden går fort, og det nærmer seg sommerferie. Jeg er veldig klar for å jobbe meg gjennom den flotteste årstiden. For som Influencer har man ikke vanlig ferie. Det trives jeg godt med, og har mange planer som er fine å ha på bloggen. Så ja, jeg gleder meg virkelig til tiden som kommer nå. Det blir en del jobb, men det er helt i orden for meg. For så lenge jeg kan velge arbeidstiden helt selv, så er det ikke noe problem! Jeg gleder meg!

Vi blogges!

Følg meg gjerne:

Facebook: Wenche Larsen Gundersen , WeLG Foredrag

Youtube: Wenche Larsen

Instagram: wenchelarsen.no

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

Siste innlegg