Jeg har passert 100 abonnenter på Youtube!

Da har jeg klart å nå det aller første målet som jeg satte meg på Youtube. Vi er nå over 100 abonnenter på min kanal, og det er veldig kjekt! Etter det ryktene sier så er de første 100 de aller vanskeligste å få. Så da er det jo kjekt at jeg er kommet så godt i gang med 2019! Jeg er svært glad for hver enkelt abonnent! Det er selvsagt langt igjen til jeg er så stor som jeg ønsker å bli. Men det kommer til å ta tid, og jeg ,må jobbe langsiktig. Det har jeg blitt flinkere til, og jeg følger nøye med på hva som skjer på Youtube. Det er kreativt arbeid, og jeg utfordrer meg selv. Jeg merker at jeg nå er blit tryggere foran kameraet, og at jeg trives der.

Jeg kommer til å satse masse på Youtube i tiden som kommer. Jeg merker at det er noe som holder meg i gang, og det trenger hodet mitt. Nå er det en positiv utvikling der, og det gjør meg veldig glad, Jeg har også passert 35 000 visninger av mine filmer, og det er jeg stolt over å ha fått til! Det er skikkelig kjekt at der kommer flere følgere, og at jeg stadig får mer kommunikasjon med de som følger meg. Noen ganger må jeg klype meg selv litt i armen. For dette er noe som jeg aldri trodde kunne bli noe for meg. Det er en spennende reise som jeg nå er i gang med. Jeg gleder meg veldig til å se hva som skjer i tiden fremover. Dere skal få være med meg på denne spennende utviklingen i mitt liv. Jeg  håper at Dere er glade på mine vegne.

Det er hardt arbeid, men jeg ser fremgang. Da betyr det at jeg faktisk gjør noe riktig, og at der finnes mennesker der ute som har lyst til å følge meg i min hverdag. Jeg lager mange ulike videoer. Men jeg er åpen om mitt liv og mine utfordringer. Det handler om at jeg må ta en dag om gangen. I noen perioder vil ikke kroppen min samarbeide, og da velger jeg å være åpen om det. Det er noe som føles veldig naturlig for min egen del. Jeg har mange drømmer for fremtiden. Men jeg forsøker å nå en om gangen. Jeg føler meg veldig trygg på at det er riktig å ta de ulike valgene etter hvert som livet kommer seg videre. Noe kommer til å bli slik som jeg tror og håper. Men så vil der også komme utfordringer som jeg ikke kjenner på forhånd. Jeg skal være klar til å takle det som kommer!

Vi blogges!

Følg gjerne WeLG Foredrag på Youtube, Facebook og Instagram!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg