Jeg har så mange baller i luften!

Akkurat nå så har jeg egentlig veldig mange baller i luften. For jeg har drømmer og målsettinger på flere områder samtidig. For det henger på en måte sammen i hverandre. Som Dere sikkert skjønner, så ønsker jeg meg mange ting. Det handler nok også om at mange år av livet mitt føles tapt, og jeg ønsker å endelig få oppleve gode ting. Men jeg må puste med magen, og ta en ting om gangen. Det er ikke alltid like enkelt for meg, og Anne Brith må holde meg litt igjen iblant.

Som Influencer så jobber jeg jo for å få flere følgere og lesere. Sånn er det jo for oss alle sammen. Men jeg vil veldig gjerne ha et nært og ærlig forhold til Dere. Så derfor forsøker jeg etter beste evne å svare på alle kommentarer og meldinger så raskt som mulig. Men jeg jobber med flere prosjekter. Blant annet så skriver jeg egne låter som jeg håper å gi ut på egen plate i løpet av 2020! Det er en utrolig spennende prosess for meg, og jeg satser friskt!

Jeg ønsker også å få enda mer fremgang på Youtube kanalen min. Det er skikkelig moro å være foran kameraet. Det føles faktisk ganske så naturlig for meg nå. Og jeg er også veldig klar til å holde flere foredrag om personlig vekst, mestring og psykisk helse. Det ligger nærme hjertet mitt, og jeg vil så gjerne formidle mine tanker og erfaringer ansikt til ansikt rundt om i landet. Så her blir det ikke mye dødtid de neste årene. Det er drømmen min.

Jeg håper at Du har lyst til å bli med på denne spennende reisen videre! Husk at Du er hjertelig velkommen til å følge meg på mine kanaler.

Vi blogges!

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram !

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg