JEG HAR SIGNERT KONTRAKT!


God kveld!

I kveld kan jeg endelig fortelle hva som har skjedd i livet mitt den siste tiden. Det hele er for meg ganske så uvirkelig, og jeg jobber med å la det synke inn i kropp og sjel. Som dere vet, så ga jeg ut min første singel fredag 15.januar i år. Jeg gledet meg veldig over det, og fikk så mange hyggelige tilbakemeldinger. Men jeg ble skikkelig overrasket en uke etterpå, da det tikket inn en e-post fredag ettermiddag.

Da fikk jeg en svært hyggelig e-post fra FAJo Music plateselskap. De hadde hørt låten min, og ønsket et møte angående samarbeid! Det er et moderne plateselskap, som satser på visesangere og singer/songwritere. Jeg ble så overrasket, og gikk helt i spinn. Det er ikke hver dag man blir kontaktet av et plateselskap. Vi mailet litt, og ble enige om å ha et Skype møte forrige mandag. Jeg var så nervøs før det møtet, og ble skikkelig fjern.

Møtet gikk så fint, og jeg fikk tilbudt om en promo/distribusjon/lisensavtale på min første plate! Det betyr i praksis at deres jobb er å markedsføre min musikk inn til alle mediekanaler/radio/tv i Norge. Det har vært masse å tenke på, og jeg har fått god hjelp av mennesker med faglig bakgrunn i musikk bransjen. Og jeg er så stolt over å kunne meddele at jeg nå har signert med FAJo Music!

Nå tar jeg for alvor skrittet inn i norsk musikk bransje, og jeg er så takknemlig for denne sjansen. Musikken skal produseres på samme måte som før. I studio her i Mandal, og med mine to musikere. Jeg er ikke lenger en ambisiøs amatør, men en signet profesjonell låtskriver/artist. Skummelt, men veldig spennende. I tiden fremover blir musikken min hovedaktivitet. Det betyr at bloggen må vike litt, og jeg kan ikke love dere daglige oppdateringer i denne fasen.

Denne våren blir helt vanvittig spennende! Jeg jobber med nye tekster og melodier. Så blir det ny runde i studio i mars og mai! Jeg gleder meg, og drømmen min lever!

Klem fra Wenche

0 kommentarer

Siste innlegg