JEG HAR SLETTET KANALEN!

 

God kveld!

Nå har det vært ganske så stille fra meg. Jeg har trengt å puste litt, og senke skuldrene ned. Ikke hele tiden bli styrt av mine egne tvangstanker, og heller gjøre ting av glede og lyst. Nå har det seg sånn at jeg virkelig tenker over fremtiden min ,og hva jeg ønsker å fylle den med. Da er det nødvendig å rydde opp i saker og ting, og legge ting bak seg for alltid.

Jeg ønsker å starte 2021 med blanke ark, og med kun de aktivitetene som gjør meg godt. I den siste tiden har jeg tatt en del avgjørelser, og i dag slettet jeg min Youtube kanal. Det er det flere grunner til, og de er av personlig karakter. Det er jo sånn at man har ulike faser i livet, og nå er jeg kommet til et punkt hvor jeg ikke lenger ønsker at mange videoer av meg skal ligge tilgjengelig på internett.

Dersom musikk karrieren min vokser, så kan det være aktuelt med en egen kanal kun for min musikk. Men frem til da kommer jeg ikke til å være aktiv på Youtube. Jeg kjenner at mitt behov for å være privat øker, og jeg vil verne om meg selv og min familie. Min psykiske helse må jeg ta bedre vare på, og da kan jeg ikke eksponere meg selv så mye som før.

Hva som skjer med bloggen min, er fortsatt litt uklart. For det har vært deilig å ha fri, og det har åpnet opp andre kreative sider i meg. Det har blitt lettere å skrive ny musikk, og jeg kjenner på en mestringsfølelse når teksten blir levende med musikerne mine. Jeg føler at jeg nå leter etter en ny måte å leve hverdagen min på. Hvor jeg gjør det jeg har lyst til, i mitt eget tempo.

Der vil komme nye innlegg når det jeg føler for å skrive. Om det blir like ofte som før, er usikkert. I midten av januar skal jeg i gang med en ny runde samtaleterapi i psykiatrien.  Det er viktig at jeg nå prioriterer riktig, sånn at jeg blir friskere. Jeg er heldigvis omringet av masse kjærlighet og omsorg, så veien videre kommer til å gå bra. Dere får bli med på deler av reisen, og følg meg gjerne på Instagram.

Klem fra Wenche

 

0 kommentarer

Siste innlegg